4 Comments

  1. Stine Skalleberg
    27. januar 2017 @ 21:44

    Veldig interessant innlegg! Liker at du har trukket frem ulike aspekter med e-post markedsføring. Du har gode forklaringer og eksempler som illustrerer poengene godt. Savner litt flere bilder, som kan relateres til det du snakker om. Alt i alt synes jeg du formidler stoffet på en god måte og likte spesielt godt at du trekker frem A/B testing. En smart måte å sikre seg gode e-post markedsføringsstrategier 🙂

    Reply

    • Simen Ellevset
      27. januar 2017 @ 23:00

      Tusen takk, Stine! Veldig hyggelig å høre 🙂 Skal prøve å ta med flere relaterte bilder neste gang!

      Reply

  2. Even Ødegård
    27. januar 2017 @ 23:04

    Knall innlegg Simen.

    E-postmarkedsføring er av mange undervurdert, noe som er synd.

    Selv om e-post ikke har samme open rates som for 10 årsiden er det fremdeles en utrolig effektiv kanal – spesielt om du fokuserer på tiltak som skal gi høy ROI.

    Selv synes jeg e-post er så spennende at det er det som blir tema for bacheloroppgaven vår i år. Kommer du over noen veldig bra artikler eller kilder så tar jeg gjerne imot tips 🙂

    Reply

    • Simen Ellevset
      27. januar 2017 @ 23:19

      Tusen takk, Even! 🙂 Veldig hyggelig med en slik tilbakemelding.

      Et spennende tema å følge, kommer jeg over nyttige artikler eller kilder vil tipsene bli delt på min blogg!

      Reply

Leave a Reply